Reklama
Rozwiń
Reklama

Zwolnienia u właściciela Gazety Wyborczej. Agora wprowadza oszczędności

W spółce ruszyły właśnie konsultacje dotyczące grupowych zwolnień mających objąć 6,8 proc. zatrudnionych w niej osób.

Aktualizacja: 04.10.2016 16:45 Publikacja: 04.10.2016 16:26

Zwolnienia u właściciela Gazety Wyborczej. Agora wprowadza oszczędności

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Mają się zakończyć w końcem tego roku . Zamknięty zostanie dziennik „Metrocafe.pl", redukcje obejmą też redakcję papierowej „Gazety Wyborczej".

Jak podaje spółka, „przyczyną planowanych działań restrukturyzacyjnych, w tym ograniczenia zatrudnienia, są utrzymująca się rynkowa recesja w wydatkach na reklamę prasową oraz spadek sprzedaży egzemplarzowej prasy". - Ustabilizowanie wyniku finansowego działalności prasowej wymaga głębokiej zmiany w modelu pracy redakcji oraz w wydaniach "Gazety Wyborczej", co wiąże się z ograniczeniem zatrudnienia w segmencie Prasa oraz reorganizacją pracy zespołów redakcyjnych. W ramach prowadzonego procesu transformacji działalności prasowej spółka skoncentruje się na rozwoju dziennika "Gazeta Wyborcza", rezygnując jednocześnie z wydawania bezpłatnego dziennika "Metrocafe.pl" z dniem 14 października 2016 r. – podano. Jak podaje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze, zwolnienia dotkną tylko spółki Agora SA, a nie całej grupy (w skład której wchodzi jeszcze m.in. grupa radiowa, spółka reklamy zewnętrznej czy sieć kin Helios), w tym oprócz zespołu „Metrocafe.pl" pracowników papierowego wydania „Gazety Wyborczej".

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama