Reklama

YouTube wykorzysta więcej danych osobowych

Google ogłosił nową politykę wyświetlania reklam na YouTube. Mają być jeszcze bardziej dopasowane do użytkownika, a tym samym będą korzystać z kolejnych danych osobowych.

Aktualizacja: 30.09.2017 11:20 Publikacja: 29.09.2017 19:09

YouTube wykorzysta więcej danych osobowych

Foto: Bloomberg

Na oficjalnym blogu Google Diya Jolly z działu ds. monetyzacji filmów w YouTube zapowiedziała wprowadzenie kilku zmian w reklamowej polityce serwisu. Wszystkie mają służyć zwiększaniu świadomości marek i częstszej reakcji na reklamy.

Przede wszystkim uruchomiona zostanie technologia kierowania reklam według zainteresowań odbiorców. Do tej pory reklamodawcy mogli korzystać z historii zapytań w wyszukiwarce Google. Teraz dochodzą do tego wyszukiwania miejsc w Google Maps, a nawet historia aplikacji zainstalowanych na smartfonie.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama