Kolejne jest na liście internetowych superprodukcji serial „Ucho prezesa", który zna 73 proc. internautów – wynika z badania Multiscreening 2017 IRCenter. Co ciekawe, żaden z popularnych w sieci seriali nie miał więcej niż 50 proc. poprawnych wskazań, jeśli chodzi o to, jaka platforma w sieci go pokazuje. - W przypadku „Gry o tron" jedna na 10 osób (12 proc.) przyporządkowała serial któregoś z konkurencyjnych producentów – najczęściej do Netfliksa (5 proc.). Co piąta osoba nie potrafiła przyporządkować serialu do żadnego producenta (21 proc.) – podaja autorzy badania.

W przypadku „Ucha prezesa" aż 30 proc. internautów nie umiało wskazać na właściwą platformę, na której jest nadawany (Showmax), „Belfra" nie potrafiło nigdzie przyporządkować 22 proc. (nc+), podobnie „House of cards" (Netflix) i „The Grand Tour" (Amazon Prime Video).

Badanie (CAWI) przeprowadzono na reprezentatywnej grupie ponad 1 tys. internautów w Polsce we wrześniu 2017 r.