Reklama

Snapchat w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam

Platforma społecznościowa tak chętnie używana przez młodych internautów w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam.

Aktualizacja: 07.09.2016 07:07 Publikacja: 06.09.2016 19:57

Snapchat w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam

Foto: 123RF

Już w tym roku będą one sześciokrotnie wyższe niż w ubiegłym i sięgną 367 mln dol., a za dwa lata wzrosną aż do 1,76 mld dol. – prognozuje amerykański eMarketer. To oznacza, że firma Evana Spiegla pokona wreszcie jedno z  największych wyzwań i zacznie zwiększać dotychczas niskie wpływy, które zagrażały jej rozwojowi, pomimo że już na koniec ubiegłego roku z platformy korzystało każdego dnia aż 110 mln młodych internautów. Obecnie według szacunków amerykańskich mediów ze Snapchata globalnie korzysta każdego dnia więcej osób niż z Twittera. Jeszcze do niedawna jedynymi źródłami wpływów Snapchata, i  to wyłącznie w  Stanach Zjednoczonych, była tzw. sekcja Discover, czyli kanały profesjonalnych mediów, które powykupywały sobie takie potęgi, jak CNN, BuzzFeed, Cosmopolitan, magazyn „People", Food Network czy MTV. Bardziej klasycznych form reklam Snapchat wystrzegał się, być może nauczony złymi pierwszymi doświadczeniami na tym polu. Kiedy jesienią 2014 r. Universal Pictures wykupił na platformie wideotrailer horroru „Going with Ouija", kierowanego do młodego widza (jego ikonka pojawiała się użytkownikom pomiędzy kontaktami prywatnymi), amerykańskie nastolatki przyjęły to z niechę- cią.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Media
„Rzeczpospolita” uznana za Medium Transformacji Energetycznej
Reklama
Reklama