Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2016 07:07 Publikacja: 06.09.2016 19:57
Foto: 123RF
Już w tym roku będą one sześciokrotnie wyższe niż w ubiegłym i sięgną 367 mln dol., a za dwa lata wzrosną aż do 1,76 mld dol. – prognozuje amerykański eMarketer. To oznacza, że firma Evana Spiegla pokona wreszcie jedno z największych wyzwań i zacznie zwiększać dotychczas niskie wpływy, które zagrażały jej rozwojowi, pomimo że już na koniec ubiegłego roku z platformy korzystało każdego dnia aż 110 mln młodych internautów. Obecnie według szacunków amerykańskich mediów ze Snapchata globalnie korzysta każdego dnia więcej osób niż z Twittera. Jeszcze do niedawna jedynymi źródłami wpływów Snapchata, i to wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, była tzw. sekcja Discover, czyli kanały profesjonalnych mediów, które powykupywały sobie takie potęgi, jak CNN, BuzzFeed, Cosmopolitan, magazyn „People", Food Network czy MTV. Bardziej klasycznych form reklam Snapchat wystrzegał się, być może nauczony złymi pierwszymi doświadczeniami na tym polu. Kiedy jesienią 2014 r. Universal Pictures wykupił na platformie wideotrailer horroru „Going with Ouija", kierowanego do młodego widza (jego ikonka pojawiała się użytkownikom pomiędzy kontaktami prywatnymi), amerykańskie nastolatki przyjęły to z niechę- cią.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas