Reklama

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Dokładną liczbę sprzedanych pakietów dostępu do meczów Euro 2016 zna tylko Polsat. Z naszych informacji wynika, że mogło ich być nawet 600 tys.

Publikacja: 17.07.2016 19:12

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Foto: 123RF

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", za jeden dostęp do pakietu kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD Grupa Polsat inkasowała od operatorów płatnych telewizji 75 zł. Polsat nie podaje, ile pakietów udało mu się sprzedać. Na początku mistrzostw media podawały, że mogło to być ok. 400 tys. Z najnowszych informacji „Rzeczpospolitej" wynika jednak, że sprzedaż poszła jeszcze lepiej i aktualne nieoficjalne szacunki mówią już o 600 tys. To oznacza, że firma Zygmunta Solorza-Żaka mogła mieć z samej sprzedaży pakietów ok. 45 mln zł przychodów. A to więcej, niż wyniosły jej wpływy z reklam wokół relacji z meczów Euro 2016 (Starcom oszacował je na 37,7 mln zł).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama