Reklama

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Dokładną liczbę sprzedanych pakietów dostępu do meczów Euro 2016 zna tylko Polsat. Z naszych informacji wynika, że mogło ich być nawet 600 tys.

Publikacja: 17.07.2016 19:12

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Foto: 123RF

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", za jeden dostęp do pakietu kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD Grupa Polsat inkasowała od operatorów płatnych telewizji 75 zł. Polsat nie podaje, ile pakietów udało mu się sprzedać. Na początku mistrzostw media podawały, że mogło to być ok. 400 tys. Z najnowszych informacji „Rzeczpospolitej" wynika jednak, że sprzedaż poszła jeszcze lepiej i aktualne nieoficjalne szacunki mówią już o 600 tys. To oznacza, że firma Zygmunta Solorza-Żaka mogła mieć z samej sprzedaży pakietów ok. 45 mln zł przychodów. A to więcej, niż wyniosły jej wpływy z reklam wokół relacji z meczów Euro 2016 (Starcom oszacował je na 37,7 mln zł).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Reklama
Reklama