Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2016 08:10 Publikacja: 28.06.2016 07:35
Foto: 123rf.com
Najwięcej jak dotąd na telewizyjne reklamy wokół relacji z mistrzostw Euro 2016 (bez sponsoringu) wydał operator telekomunikacyjny Orange – 2,74 mln zł – policzyli eksperci agencji SMG Polska. Za nim uplasowało się Pepsico z przychodami na poziomie 2,53 mln zł, kolejne były Grupa Żywiec (2,4 mln), Polkomtel (2,24 mln zł) i Media Saturn (2,11 mln zł).
Choć to w TVP1 więcej widzów obejrzało ostatni emocjonujący mecz polskiej reprezentacji, (6,58 mln widzów vs. 4,5 mln w Polsacie) na poziomie reklamowym zwycięzcą jest Polsat, który podniósł ceny reklam przy rozgrywkach w fazie pucharowej. - Sobotni mecz mógł przynieść Polsatowi 3,88mln zł netto, czyli ponad 0,5 mln zł więcej niż przy ostatnim meczu grupowym. Już wiadomo, że przy kolejnym meczu - z Portugalią ceny wzrosną jeszcze bardziej. Takie posunięcie może świadczyć o dużym zainteresowaniu reklamodawców. Jeżeli wypełnienie bloków reklamowych będzie na podobnym poziomie jak w ostatnich meczach, Polsat może osiągnąć wpływy bliskie 5 mln zł –ocenia Paweł Bronisz, menedżer ds. kampanii wielkoekranowych w SMG Polska. Za spot reklamowy po I połowie meczu z Portugalią według cennika w Polsacie zapłacić trzeba 158,4 tys. zł, podczas gdy przy meczu ze Szwajcarią analogiczna stawka wynosiła jeszcze 93,7 tys. zł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas