Polsat z większą szansą na finansowy sukces Euro

Eksperci spodziewają się wielomilionowej widowni meczów Euro 2016. Jednak szanse na to, że obu nadawcom zwrócą się koszty relacji, są nikłe.

Aktualizacja: 12.05.2016 15:52 Publikacja: 12.05.2016 15:09

Foto: UEFA

TVP w ramach sublicencji wykupionej w Polsacie za – jak głoszą nieoficjalne informacje – 10 mln euro pokaże 11 spotkań piłkarskich Euro 2016, w tym mecz otwarcia, półfinały i finał. Polsat na głównej antenie i w Polsacie Sport będzie relacjonował 24 mecze, a wszystkie 51 rozgrywek nada w stworzonych na potrzeby Euro płatnych i pozbawionych reklam stacjach Polsat 2 HD i Polsat 3 HD. Ten patent został już sprawdzony podczas MŚ w piłce siatkowej w 2014, kiedy stacja uruchomiła kanał Polsat Voleyball.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji