Gra „Edengrad" zostanie wprowadzona do dystrybucji w tzw. wersji alpha, czyli w fazie wczesnego dostępu. Producent chce w ten sposób zbudować wokół niej społeczność fanów oraz umożliwić graczom realny wpływ na proces tworzenia gry. - Od początku powstawania gry dajemy graczom możliwość wyrażenia opinii czy sugestii poprzez platformę Steam, forum „Edengradu" oraz portale społecznościowe, budując bazę przyszłych nabywców gry i zainteresowanie wokół projektów spółki - wyjaśnia Patryk Borowski, prezes Huckleberry Games.

Najnowszy tytuł Huckleberry początkowo miała pojawić się na platformie Steam już w połowie marca, jednak rygorystyczne wymagania certyfikacyjne spowodowały, że premiera gry została opóźniona. Patryk Borowski informuje, że na dłuższy czas oczekiwania na debiut złożyły się też konieczność implementacji polityki zabezpieczeń platformy Steam oraz dostosowania gry dla dużej grupy odbiorców z Europy Wschodniej.

Studio, którego jednym z akcjonariuszy jest notowany na rynku NewConnect fundusz kapitałowy Erne Ventures, szykuje się do IPO. Wkrótce złoży niezbędne dokumenty do KDPW, a następnie wniosek do GPW o wprowadzenie jego akcji do alternatywnego systemu obrotu. Huckleberry Games z oferty publicznej akcji serii E pozyskała ponad 2 mln zł. W ramach przeprowadzonej oferty publicznej spółka dokonała przydziału 102439 szt. akcji serii E, na które zapisy złożyło 133 inwestorów. Cena emisyjna wynosiła 20 zł za akcję.

Jak podkreśla prezes Borowski, środki pozyskane przez game developera zostaną przeznaczone na produkcję nowych gier na komputery PC, konsole i urządzenia VR oraz na przygotowanie aplikacji mobilnej do gry „Edengrad". W najbliższym czasie spółka będzie zajmowała się produkcją gry „Edengrad: Arena", która będzie przeznaczona na urządzenia VR. Następną produkcją będzie gra „Stay Hungry" przeznaczona na komputery PC oraz konsole. Jej premiera w wersji Early Access została zaplanowana na przełom tego i przyszłego roku.