Koncern chce pomagać m.in. lokalnym firmom w działaniach marketingowych – powiedział Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
Podkreślił, że stworzenie tego biura "oznacza nowe możliwości dla wszystkich firm wykorzystujących Facebooka do celów marketingowych – zarówno największych, jak i z sektora małych i średnich firm".
"Chcemy umożliwić lokalnym markom działanie w przestrzeni regionalnej, a w konsekwencji – także globalnej" – dodał Bednarski.
Bednarski zwrócił też uwagę na trend rosnącej popularności usług mobilnych i zapewnił, że firma bierze pod uwagę to zjawisko, tworząc strategie na przyszłość.
"Facebook jest i będzie firmą mobilną – w grudniu 2015 r. 1,44 miliarda ludzi wchodziło na Facebooka z urządzeń mobilnych, a reklama mobilna to już ok. 80 proc. przychodu reklamowego firmy" – tłumaczył. Zwrócił uwagę, że w związku z tym koncern chce dać użytkownikom narzędzia do wykorzystania tego trendu.