Nowy portal społecznościowy Daily Dose of Beauty (DDoB) podbija polski internet i – jak ustaliliśmy – wkrótce wychodzi w świat.
Autorem serwisu, który zbiera wszelkie informacje o urodzie z polskich stron blogowych w jednym miejscu, jest Bartek Sibiga, narciarski mistrz Polski w kategorii freestyle. Sportowiec rzuca wyzwanie Facebookowi. Platforma działa od ledwie pół roku, ale w opinii ekspertów może wkrótce stać się ciekawą, innowacyjną alternatywą i być nazywana polskim Facebookiem dla blogerów.
Statystyki pokazują, że w ciągu ostatnich pięciu miesięcy ilość odwiedzin DDOB wzrosła o 300 proc. (z 70 tys. do ponad 250 tys.). – Jeśli takie tempo utrzyma się, do końca 2016 roku strona może dojść do poziomu 2-3 milionów wyświetleń miesięcznie – podkreśla pomysłodawca strony.
Bartek Sibiga, student informatyki oraz jeden z czołowych polskich narciarzy, całkowicie poświęca się projektowi. Do postawienia na własny startup zmusiła go nagła kontuzja (poważny uraz więzadeł kolana), która uniemożliwiła dalsze starty i rywalizację na stokach i rampach.
Sibiga do projektu 18 najbardziej aktywnych i obiecujących blogerów, którzy stali się ambasadorami DDOB. Grupa ta osiąga nawet do 300 komentarzy pod postami, co jest parokrotnie więcej niż polskie top blogerki, wyceniane na miliony złotych, takie jak Maffashion.