Domy produkcyjne zadbają o standardy

Po agencjach mediowych o standardy przetargowe i jakość usług w swojej branży zadbają domy produkcyjne pracujące dla branży reklamowej.

Aktualizacja: 29.01.2018 21:11 Publikacja: 29.01.2018 20:00

Domy produkcyjne zadbają o standardy

Foto: Adobe Stock

Siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya Films, Tango Production oraz Tank Production, dołączyło do Stowarzyszenia SAR zrzeszającego domy i agencje reklamowe i tworzą tam Klub Producentów Reklamowych, który ma zadbać o standardy w branży oraz we współpracy na linii domy produkcyjne – agencje reklamowe i domy mediowe oraz reklamodawcy. Domy produkcyjne to te firmy, które odpowiadają za produkcję reklam pokazywanych w telewizji i – coraz częściej – w internecie. Celem jest, by do klubu należała ta część branży, która spełnia wymagane przez klub kryteria. – Szacuję, że to 15–20 podmiotów, ale nie zdziwimy się, jeśli zgłosi się ich więcej – mówi „Rz" Julian Dworak, dyrektor klubu, który, by pełnić to stanowisko, przestał pracować w Opus Film.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji