Reklamodawcy lgną do gwiazd w telewizji

„Kuchenne rewolucje" znów okazały się programem przyciągającym najwyższe budżety reklamowe spośród tych bazujących na wizerunku celebryty. Zaskoczeniem jest II miejsce Huberta Urbańskiego i odświeżonych „Milionerów".

Aktualizacja: 17.01.2018 20:47 Publikacja: 17.01.2018 20:00

„Kuchenne rewolucje” to program, przy którym chce się pokazać najwięcej reklamodawców.

„Kuchenne rewolucje” to program, przy którym chce się pokazać najwięcej reklamodawców.

Foto: Rzeczpospolita

Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje" przyniosły w 2017 roku – według cenników – rekordowe 196,7 mln zł. Za kapryśną restauratorką dość niespodziewanie uplasował się Hubert Urbański i odświeżeni przez TVN w ubiegłym roku „Milionerzy", o których powrocie na antenę Marcin Prokop powiedział podczas konferencji ramówkowej, że to jak „powrót Maryli Rodowicz do Daniela Olbrychskiego". Cennikowe wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł.

Pozostało 83% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane