Verizon usuwa Bloomberg TV ze swojej oferty

Verizon Communications - amerykański dostawca usług telekomunikacyjnych, poinformował, że usunął z oferty telewizję biznesową Bloomberg TV.

Aktualizacja: 06.01.2018 14:59 Publikacja: 06.01.2018 14:56

Verizon usuwa Bloomberg TV ze swojej oferty

Foto: Bloomberg

Dostęp do kanału straciło 4,6 mln abonentów Verizon. Koncern poinformował, że zdecydował się na ten krok, ponieważ Bloomberg zażądał opłat za możliwość udostępnienia swojego kanału w sieci kablowej.

Verizon poinformował, że nie zamierza płacić Bloombergowi skoro ten sam kanał jest dostępny za darmo w internecie oraz przez aplikację mobilną, która też jest darmowa - informuje agencja Reutera.

Koncern zaleca więc swoim klientom korzystanie z Bloomberga przez stronę internetową i aplikację.

Sieci kablowe i telewizje w USA tracą klientów na rzecz internetowych platform oferujących programy telewizyjne i filmy on-line. Sześć największych sieci kablowych w USA - w tym Verizon - straciło w w trzecim kwartale 2017 roku aż 1,6 mln subskrybentów.

Koncern Verizon Communications jest notowany na NYSE i wchodzi w skład Dow Jones 30.

Firma powstała w 2000 roku, z połączenia Bell Atlantic i GTE, uprzednio największego niezależnego lokalnego operatora telekomunikacyjnego w USA. W lipcu 2016 roku Verizon  przejął za 4,83 mld dolarów spółkę Yahoo!

Dostęp do kanału straciło 4,6 mln abonentów Verizon. Koncern poinformował, że zdecydował się na ten krok, ponieważ Bloomberg zażądał opłat za możliwość udostępnienia swojego kanału w sieci kablowej.

Verizon poinformował, że nie zamierza płacić Bloombergowi skoro ten sam kanał jest dostępny za darmo w internecie oraz przez aplikację mobilną, która też jest darmowa - informuje agencja Reutera.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady
Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników