InternetBeta 2017 – bądź tam, gdzie rodzi się nowoczesny marketing

InternetBeta to konferencja, która już lata temu zyskała miano kultowej. Z roku na rok przyciąga coraz większe rzesze specjalistów spragnionych wiedzy z pogranicza marketingu i biznesu. Nie inaczej będzie w tym roku.

Publikacja: 08.09.2017 00:05

InternetBeta 2017 – bądź tam, gdzie rodzi się nowoczesny marketing

Foto: InternetBeta

Po raz dziewiąty w dniach 13-15 września 2017 podrzeszowska Kielnarowa, gdzie mieści się kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, na trzy dni stanie się centrum polskiego marketingu. To właśnie tu w czasie prezentacji i w kuluarowych rozmowach będzie można spotkać najważniejsze postacie tworzące rynek marketingu internetowego. Ponad 450 uczestników, 70 prelegentów, dziesiątki godzin wypełnionych po brzegi skondensowaną wiedzą, hektolitry kawy i setki pomysłów na to, jak rozwijać swoje działania marketingowe – to tylko niektóre z liczb obrazujące skalę tego wyjątkowego wydarzenia.

 

Organizatorzy InternetBeta zawsze dbają o jakość i aktualność przedstawianych prezentacji, dlatego oprócz dziesiątek wysokiej klasy specjalistów z branży marketingu internetowego, na scenie pojawią się również influencerzy, znani przede wszystkim z YouTube. Będą zdradzać szczegóły tego, jak z ich punktu widzenia wygląda współpraca z markami oraz podzielą się swoją wiedzą na temat nowoczesnych mediów.

 

InternetBeta to również wydarzenie artystyczne. W tym roku kulturalnych uniesień dostarczy zespół Kroki, nominowany do Fryderyków za najlepszy album (elektronika) oraz kolektyw Na Pełnej, który cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników serwisu YouTube.

 

Szczegóły dotyczące konferencji oraz bilety dostępne są na https://www.internetbeta.pl/prelegenci/

Po raz dziewiąty w dniach 13-15 września 2017 podrzeszowska Kielnarowa, gdzie mieści się kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, na trzy dni stanie się centrum polskiego marketingu. To właśnie tu w czasie prezentacji i w kuluarowych rozmowach będzie można spotkać najważniejsze postacie tworzące rynek marketingu internetowego. Ponad 450 uczestników, 70 prelegentów, dziesiątki godzin wypełnionych po brzegi skondensowaną wiedzą, hektolitry kawy i setki pomysłów na to, jak rozwijać swoje działania marketingowe – to tylko niektóre z liczb obrazujące skalę tego wyjątkowego wydarzenia.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane