Wrocławskie studio działa na rynku gier mobilnych, a ten szybko rośnie – w 2016 r. osiągnął wartość 36,9 mld dol., przebijając zarówno rynek konsolowy, jak i PC. W gry mobilne grają setki milionów użytkowników na całym świecie. Jak wynika z najnowszego raportu agencji badawczej Newzoo, posiadacze smartfonów i tabletów na gry wydają więcej pieniędzy niż ci konsolowi czy pecetowi.

Sumarycznie, globalny rynek gier wideo w 2016 r. osiągnął wartość 99,6 mld dol. (z czego tablety i telefony komórkowe stanowiły 37 proc. całkowitych wydatków. - Rynek gier mobilnych to najszybciej rozwijająca się kategoria rynku gier wideo. Użytkownicy smartfonów i tabletów coraz chętniej i coraz częściej decydują się na zakup gier oraz dodatkowego kontentu w m.in. bardzo popularnych grach free-to-play. Możemy potwierdzić te dane na własnym przykładzie. W wydaną na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku produkcję Moto Rider GO zagrało już kilkanaście milionów graczy z przyrostem na poziomie około 100 tysięcy nowych użytkowników każdego dnia - podkreśla Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes studia T-Bull.

Popularność gier wrocławskiego studia T-Bull przekłada się na wyniki finansowe. W 2016 r. przychody spółki wyniosły 8,5 mln zł wobec 3,9 mln zł w poprzednim roku. Wynik EBITDA wyniósł 9,1 mln zł wobec 4,1 mln zł w roku ubiegłym, a zysk netto wzrósł z 1,4 mln zł do 4,8 mln zł.