Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Media i internet

„Piękna i bestia” dała zarobić

„Piękna i bestia” to jak dotšd najbardziej udana premiera w 2017 roku.
www.disney.pl
Najnowsza ekranizacja baœni "Piękna i bestia" poszła w tym miesišcu po rekord w kinach. W ostatni weekend według szacunków zarobiła 350 mln dol. na całym œwiecie.

Ten marzec należał w kinach do kolejnej produkcji Disneya, "Piękna i bestia". Według danych strony Boxoffice.pl, była to najbardziej udana premiera jak dotšd nie tylko w tym miesišcu, ale też w 2017 roku. W ostatni weekend film zarobił na całym œwiecie w przybliżeniu 350 mln dol., z czego 170 mld dol. przypadło na Amerykę Północnš. To znacznie więcej niż oczekiwano w branży filmowej.

Sukces "Pięknej i bestii" pokazuje, że nawet dobrze znane, klasyczne historie wcišż potrafiš podbić serca widzów lepiej niż kinowe nowoœci. W role główne wcielili się Emma Watson i Dan Stevens. Watson, która posiada rzesze fanów œledzšcych jej aktywnoœć na portalach internetowych, już od miesięcy przed premierš promowała film między innymi na swoim koncie na Facebooku i Twitterze, co również mogło przełożyć się na jego œwietny wynik.

- "Piękna i bestia" to najnowszy przykład doskonale prowadzonej przez Disneya strategii czerpania z ich baœniowego skarbca, odkurzania klasyków i odnawiania ich na nowoczesne filmy aktorskie – powiedział Paul Dergarabedian, starszy analityk medialny w firmie comScore, w rozmowie z CNN.

W ostatnich latach dużym zainteresowaniem cieszyły się również takie klasyczne produkcje Disneya, jak „Księga dżungli” (2016 r.), „Kopciuszek” (2015 r.), „Czarownica” (2014 r.) czy „Alicja w Krainie Czarów” (2010 r.).

ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL