WPH ogłosiła swoja politykę dywidendową w grudniu. Z godnie z nią, zarząd zamierza wnioskować u akcjonariuszy o wypłatę powyżej 1 zł na akcję, ale o przeznaczanie na jej wypłatę nie więcej niż 70 proc. skonsolidowanego zysku netto całej grupy kapitałowej za dany rok obrotowy, o ile spółka nie zdecyduje się np. na jakąś istotną akwizycję. W związku z tym, że takich planów nie ma – jak podał Jacek Świderski, prezes WPH, możliwa jest w dalszej części roku akwizycja, ale o wartości nie przekraczającej 100 mln zł – zarząd będzie rekomendował wypłatę dywidendy.

Jak podała na konferencji wynikowej WP Elżbieta Bujniewicz-Belka odpowiedzialna w zarządzie WP za finanse, należy się jednak spodziewać, że będzie to kwota niewiele wyższa niż 1 zł za akcję. – Nie należy się spodziewać, że będzie istotnie wyższa – zaznaczyła.

W czasie prezentowania wyników za 2016 rok, Jacek Świderski podał tez, że WPH spodziewa się w tym roku wysokiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy internetowej oraz tego, że przychody reklamowe WPH będą rosły zgodnie z rynkiem. – Zakładamy też, że w tym roku nasze przychody z handlu po raz pierwszy zrównają się z przychodami z reklam   - podał. Na poziomie EBITDA, która ma w tym roku wzrosnąć, 60 proc. wyniku przyniesie jeszcze reklama, a 40 proc. – e-handel.