Każdego roku na Super Bowl czekają nie tylko miłośnicy futbolu amerykańskiego, ale i reklam. Drożejące z roku na rok pasmo reklamowe to świetna okazja do zaprezentowania wyjątkowych reklam – niekiedy bywają one arcydziełami reklamowej sztuki, a czasem są słabe. Łączy je jedno – za ich emisję płacono miliony. W tym roku oblicza się, że sekundowa reklamowego spotu kosztowała 166 667 dolarów. To daje 5 milionów za 30 sekund.
W tym roku na Super Bowl nie zabrakło też polskiego akcentu spowodowanego faktem, że w Żaganiu stacjonują amerykańscy żołnierze. Hyundai przygotował dla nich wzruszającą niespodziankę na żywo.
A jakie reklamy błyszczały w tym roku w czasie Super Bowl? Nie tylko takie z politycznym podtekstem. Była choćby reklama na żywo – z Kylo Renem, znaczy Adamem Diverem reklamującym Snickersa, były reklamy z prawdziwymi gwiazdami i wspominane reklamy polityczne.
Google - patriotyzm poprzez różnorodność?