Reklama

Rolls-Royce buduje silniki odrzutowe z pomocą wirtualnej rzeczywistości

Brytyjski dostawca silników lotniczych, Rolls-Royce, wykorzystuje wirtualną rzeczywistość, by pomóc pracownikom budować komponenty dla najnowszego silnika odrzutowego. Według mediów wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości w produkcji wpisuje się w szerszy trend.

Publikacja: 25.09.2017 11:56

Rolls-Royce buduje silniki odrzutowe z pomocą wirtualnej rzeczywistości

Foto: Bloomberg

Rolls-Royce produkuje silniki dla samolotów odrzutowych Boeinga i Airbusa. Od zeszłego roku firma pracuje nad "najsilniejszym napędem powietrznym" z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości - podaje amerykański dziennik "Wall Street Journal".

Wirtualna rzeczywistość w procesie pracy nad silnikiem dla pracowników dostępna jest poprzez specjalne okulary. Pozwalają one na wcześniejsze rozplanowanie procesu montowania elementów oraz przetestowanie mechaniki działania poszczególnych części silnika.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Donald Trump pomaga Boeingowi. Szczyt polityczny zmienił w biznes
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Transport
„Wizz Force One” zawiózł Viktora Orbána do Waszyntonu. Głośny lot
Transport
Setki lotów opóźnionych bądź odwołanych przez paraliż rządu USA. Będzie jeszcze gorzej
Transport
Dwa zawiadomienia do prokuratury w sprawie sprzedaży działki pod CPK
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama