Aktualizacja: 23.11.2016 07:23 Publikacja: 23.11.2016 06:39
Foto: 123RF
Z danych Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) wynika, że 97,7 proc. szpitali, które wzięły udział w badaniu ankietowym na temat informatyzacji, ma na bieżąco aktualizowane strony internetowe. Kłopot w tym, że większość przypomina witryny sprzed dziesięciu lat, a pacjenci nie mogą na nich znaleźć podstawowych informacji.
– Nie sposób znaleźć nawet imion i nazwisk lekarzy. Nie odnajduje ich wyszukiwarka internetowa, nie mówiąc już o wyszukiwarce na stronie, ponieważ nie została ona właściwie zindeksowana. To ogranicza dostęp do informacji, które jest jednym z podstawowych praw pacjenta – mówi prezes Polskiej Koalicji Pacjentów Onkologicznych Szymon Chrostowski. Podkreśla, że wielu chorych szuka lekarzy przede wszystkim w internecie, a znajdują najczęściej numer szpitalnej centrali, do której trudno się dodzwonić. – Kłopot mają też bliscy pacjentów chcący dowiedzieć się o ich stanie, bo znalezienie numeru do pokoju lekarskiego graniczy z cudem – mówi.
Sędzia nie może być wyłączony od rozpoznania sprawy tylko dlatego, że został nominowany z rekomendacji organu n...
Sąd Najwyższy czeka rewolucja. Mniej izb, zmiana wyboru pierwszego prezesa czy okrojenie uprawnień prezydenta to...
Już niedługo absolwenci szkół średnich przystąpią do egzaminów maturalnych. Jakie warunki muszą spełnić, żeby zd...
W ramach deregulacji eksperci proponują, aby ZUS przejął obowiązki związane z rozliczaniem składek przez płatnik...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Nie trzy miesiące, ale jeden rok - tyle czasu będzie na złożenie oświadczenia przez rozwiedzionego małżonka o po...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas