Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Komercyjne

Kraków: powstanie Best Western Balice Airport

Materiały inwestora
Hotel przy ul. Medweckiego zaoferuje 153 pokoje, restaurację,bar, sale konferencyjne i duże parkingi.
Budowa oœmiokondycyjnego hotelu Best Western Balice Airport rozpocznie się na poczštku 2018 roku. Obiekt będzie działał pod szyldem Best Western. Inwestorem jest krakowska spółka Doctor Q Bud. Deweloper stawia na ekologiczne i energooszczędne rozwišzania. Hotel powstanie w pobliżu głównego terminala lotniska oraz autostradowej obwodnicy Krakowa. - Oferta hotelu będzie skierowana zarówno do goœci biznesowych, turystów indywidualnych podróżujšcych do Krakowa samolotem lub samochodem, jak i do zorganizowanych wycieczek - mówiš przedstawiciele inwestora. - Cieszymy się, że kolejny już inwestor podejmuje decyzję o budowie obiektu z zamysłem dołšczenia do Best Western. Kraków i jego okolice to bardzo atrakcyjna lokalizacja dla tego typu inwestycji - mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarzšdzajšca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję. - Dzięki wsparciu sieci np. w zakresie marketingu oraz dołšczeniu do naszych systemów rezerwacyjnych, Best Western Balice Airport z pewnoœciš zyska zaufanie goœci z Polski i zagranicy.
Obiekt ma być otwarty w czwartym kwartale 2019 roku. Autorem projektu architektonicznego oraz wnętrz jest krakowska pracownia architektoniczna Iliard Architecture & Project Management. Działania doradcze przy planowaniu koncepcji oraz wyborze operatora Hotelu prowadziła firma HS Consulting. - Mamy ponad 20-letnie doœwiadczenie na rynku deweloperskim. Zrealizowaliœmy wiele ciekawych projektów. Tak samo jak w przypadku inwestycji mieszkaniowych hotel wpisze się w potrzeby odwiedzajšcych - komentuje Mariusz Pokrzywa, wiceprezes Doctor Q Bud. Best Western Hotels & Resorts z siedzibš w Phoenix (Arizona) jest prywatnš markš hotelarskš z globalnš sieciš 4,1 tys. hoteli w ponad 100 miejscach na całym œwiecie. Hotele sieci Best Western działajš pod dziesięcioma markami, które sš odpowiedziš na oczekiwania inwestorów i goœci. To Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Vib, GLo, Executive Residency by Best Western i BW Premier Collection, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay, SureStay Plus oraz SureStay Signature Collection. Œwiętujšca 70 lat działalnoœci Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właœcicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również system rezerwacji online i przez smartfony.
ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL