Inwestycja powstaje pod markami Hotelu Europejskiego i Raffles Hotels & Resorts. Historia tej drugiej sięga 1887 roku, kiedy to został otwarty pierwszy słynny hotel Raffles w Singapurze. "Do dzisiaj jest on jednym z najbardziej niezwykłych miejsc, doceniają go goście z całego świata" - podkreślają przedstawiciele hotelowego operatora.
Obiekty Raffles Hotels & Resorts są też w Paryżu, Stambule, Dubaju i na Seszelach. - Każdy z nich oferuje mieszkankę kultur i stylów, ma własną historię - zapewniają przedstawiciele marki.
- Marka Raffles Hotels & Resorts jest operatorem luksusowych obiektów, które oferują nie tylko usługi na najwyższym poziomie, ale także niezapomniane wspomnienia - podkreśla Julien Barbotin Larrieu, prezes H.E.S.A, spółki będącej właścicielem Europejskiego. - Takie miejsce chcieliśmy stworzyć w Warszawie. - Rozważaliśmy różnych znanych światowych operatorów, jednak to właśnie Raffles w pełni pasował do naszej wizji Hotelu Europejskiego.
Już w pierwszym kwartale 2018 roku Raffles Europejski Warsaw odda 106 pokojów i apartamentów, spa, centrum konferencyjne, restauracje, cukiernię, bar i palarnię cygar. Pokoje hotelowe zajmą trzy piętra. 40 procent będzie miało charakter apartamentów.
- Jesteśmy dumni, że przywracamy Warszawie i Europie ten legendarny hotel. Raffles Europejski Warsaw ma nie tylko dawać możliwość odpoczynku podróżnym, ale także być otwartym miejscem spotkań warszawiaków, przechodniów i innych gości, którzy zapragną nas odwiedzić - zapowiada dyrektor generalny hotelu Thomas Guss, hotelarz w trzecim pokoleniu.