Polacy byli wyjątkowo dobrze widoczni na 28. międzynarodowych targach nieruchomości MIPIM 2017 w Cannes. Impreza właśnie się kończy. Jak przyznała Severine Menut, dyrektor MIPIM ds. rozwoju, Polska była jednym z najważniejszych i najbardziej widocznych wystawców.
– Na MIPIM prezentują się wszystkie największe polskie miasta. Co roku mamy też coraz liczniejsze grono prywatnych partnerów, np. Echo Investment czy Murapol, który pierwszy raz jest obecny z własnym stoiskiem – dodała Severine Menut.
Polskie stoiska w Cannes chwalił również Grzegorz Hajdarowicz, przedsiębiorca. – Po raz kolejny Polska była na MIPIM szeroko reprezentowana. Nie brakowało miast i regionów. Jest to wynik wielu lat pracy, przede wszystkim samorządów. Ważne, żeby tego nie zmarnować, bo odtworzenie takiego dorobku będzie bardzo kosztowne i zajmie bardzo dużo czasu – podkreślał Grzegorz Hajdarowicz.
Koniec prostych projektów
O polskich miastach było głośno już pierwszego dnia targów, podczas rozdania nagród w rankingu Foreign Direct Investments (fDI) „Financial Timesa".