- 40 pokoi w 4-gwiazdkowym KViHotel, obiekcie kontrolowanym przy użyciu aplikacji TMRW Hotels wykorzystuje najbardziej innowacyjne rozwiązania XXI wieku. Dzięki aplikacji hotel dosłownie oddaje kontrolę w ręce gości, od czasu dokonania rezerwacji do momentu opuszczenia hotelu. Oprogramowanie może być wykorzystywane zarówno w nowych, jak i w już działających hotelach. Aplikacja w tej chwili oczekuje na przyznanie patentu - informują przedstawiciele hotelu.
KViHotel (Key Vision, pochodzący od 'Vision for the Future) jest położony przy ulicy Nyár 32, w dzielnicy 7. Działa praktycznie bez obsługi hotelowej dzięki aplikacji TMRW Hotels. Prawie wszystkie usługi są zarządzane bezpośrednio przez gości przy użyciu ich własnych urządzeń mobilnych. To unikatowe rozwiązanie dla podróżujących i w celach prywatnych, i biznesowych.
- Dzięki aplikacji TMRW Hotels, dostępnej zarówno na urządzenia z Androidem, jak i iOSem, hotelowi goście mogą obsługiwać praktycznie wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku. Mogą rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro i konkretny pokój - opowiadają przedstawiciele hotelu. - Dzięki wykorzystaniu połączenia Bluetooth smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia - również do wejścia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia również ustawienie temperatury w pokoju, nawet z odległości 10 tys. km.
Dodatkowa usługa sprzątania oraz prośba „Nie przeszkadzać" czy zamówienie taksówki również mogą zostać ustawione zdalnie. Płatność jest dokonywana w aplikacji, a cały proces można stale monitorować. Rachunek zostaje przesłany do aplikacji i na podany adres e-mail. Przy opuszczaniu hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelowa, co skraca procedurę wymeldowania. Płatności kartą (a wkrótce przez PayPal) są równie bezpieczne i wygodne.
Aby móc dokonywać powyższych czynności hotel udostępnia bezpłatne Wi-Fi. Wsparcie techniczne jest zapewnione 24 godziny na dobę, niezależnie od miejsca pobytu gościa, poprzez media społecznościowe: Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage etc. Dodatkowa pomoc jest oferowana także poprzez infolinię. Tam, gdzie wymagają tego lokalne regulacje, aplikacja może wymagać podania danych osobowych, skanu paszportu lub dowodu czy elektronicznego podpisu potrzebnego przy opuszczaniu hotelu. Proces odbywa się przy zachowaniu zasad ochrony danych osobowych.