Nie wszystkie ciekawe pomysły mogą być proste do wprowadzenia w tradycyjnej korporacji. Są jednak dwie zmiany, które będzie łatwo przeprowadzić w nawet najbardziej tradycyjnym miejscu pracy.
Opowiada Maciej Markowski,
partner, dyrektor Workplace Strategy na Europę Środkowo-Wschodnią w dziale Globalnej Obsługi Najemców w Cushman & Wakefield:
- Innowacja stała się w biznesie niemal obsesją. Trudno się zresztą dziwić: sytuacja zmienia się nieustannie, nowe produkty i nowi gracze na rynku powodują, że nikt nie może się czuć pewnie.
W ostatnich latach wszystko zostało wywrócone do góry nogami, a stało się tak za sprawą firm założonych w ostatnich dwóch dziesięcioleciach: Netflix (1997), Google (1998), LinkedIn (2002), Facebook (2004), Spotify (2006), Airbnb (2008), Uber (2009), Snapchat (2011), Tinder (2012). Urządzenie BlackBerry zastąpiło Nokię, by ustąpić smartfonom Apple, Apple może zostać zastąpione przez markę, której nazwy jeszcze nawet nie znamy.