Reklama
Rozwiń
Reklama

Źle zaprojektowane biuro wpływa na efektywność pracowników

Praca w źle zaplanowanym biurze kosztuje 1,5 godziny dziennie. Tyle czasu traci pracownik.

Aktualizacja: 12.01.2017 11:37 Publikacja: 12.01.2017 11:29

Badania potwierdzają, że pracownicy mają duże problemy z koncentracją w warunkach ciągłego hałasu i

Badania potwierdzają, że pracownicy mają duże problemy z koncentracją w warunkach ciągłego hałasu i wielu z nich nie potrafi ukończyć pracy w firmie

Foto: JLL

W polskich firmach dominuje open space. Zaledwie 13 proc. organizacji stosuje gabinetowy model biura - wynika z badania Skanska, JLL i ABSL.

Tymczasem badacze brytyjskiego Exeter University wykazali, że komfort pracy w open sapce spada nawet o 32 proc., a o 15 proc. obniża się efektywność pracowników - w porównaniu z systemem gabinetowym. Z kolei z danych Ipsos wynika, że nawet co trzeci specjalista kończy swoje projekty w domu z uwagi na brak możliwości skoncentrowania się w miejscu pracy.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murpol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama