Aktualizacja: 16.08.2017 09:56 Publikacja: 16.08.2017 09:44
Foto: byeangel/CC BY-SA 2.0/Flickr
Stanowisko agencji opiera się na zdjęciach satelitarnych, wykonanych dwa tygodnie po tym, jak 8 marca 2015 roku samolot MH370 zniknął z radarów z 239 osobami na pokładzie podczas lotu z Kuala Lumpur do Pekinu.
Twierdzenia Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation oparte sa na analizie zdjęć satelitarnych dostarczonych przez francuski wywiad i francuską agencję kosmiczną CNES. David Griffin, oceanograf CSiRO i główny autor raportu, powiedział agencji Reuters, że jeśli zauważone na zdjęciach szczątki są prawdziwe, to wskazuje to na prawdziwość analizy oceanicznego dryfu, wskazującej na umiejscowienie strefy awarii samolotu na północ od obszaru, który był przeszukany najdokładniej.
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas