Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.03.2018 20:45 Publikacja: 02.03.2018 18:53
Foto: 123RF
Zła wiadomość dla przedsiębiorców, którzy promują swoją działalność na Facebooku. Na fakturach za reklamę nie ma daty wystawienia, wydatek nie może więc być podatkowym kosztem – twierdzi skarbówka.
– Faktycznie, na fakturach z Facebooka nie ma takiej pozycji jak data wystawienia – mówi Mariusz Kołacz, specjalista marketingu internetowego, właściciel agencji reklamowej SocialTrends. Tłumaczy, że są generowane i dostępne w panelu klienta po zapłacie za usługę. Bez względu na to, czy regulujemy należność od razu, czy też jest pobierana automatycznie na koniec miesiąca, na fakturze figuruje tylko data zapłaty.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dyrektywa ws. nieuczciwych warunków w umowach konsumenckich może znaleźć zastosowanie do klauzuli zmiennego opro...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Jeśli inspektor pracy uzna, że przedsiębiorca jest pracownikiem, trzeba będzie skorygować wszystkie podatkowe i...
Kandydaci na doradców podatkowych będą musieli wykazać się bardziej praktyczną wiedzą, niż dotychczas. Gdy zdadz...
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek wydał zarządzenie, zgodnie z którym obsługę administracyjną rzecznika dy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas