Tym samym AdMassive Group notowana na NewConnect, chce wejść na rynek e-commerce – spółka oferuje narzędzia wsparcia sprzedaży. AdMassive Group zwołała nadzwyczajne walne zgromadzenie, podczas którego akcjonariusze spółki zdecydują o podwyższeniu kapitału zakładowego o 4 mln zł w drodze emisji 40 mln akcji serii D. Akcje mają zostać zaoferowane Datamill Investments Limited, Topmall AG, Dominikowi Ostrowskiemu, Adamowi Jarmickiemu oraz Marcinowi Frydowi w zamian za aport w postaci udziałów TopMall.

Od listopada Topmall dzierżawi znak towarowy oraz domenę internetową Merlin.pl. Sklep od wiosny wrócił na rynek, teraz przyjmuje już kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie. Głównie sprzedaje książki, planuje rozwijać ofertę o nowe kategorie. W 2018 r. Merlin chce wrócić do poziomu 100 mln zł obrotów.