Po dziewięciu miesiącach 2017 r. sprzedaż Biedronki wzrosła 13,1 proc. do 8,1 mld euro. Wzrost bez uwzględnienia nowego otwartych w tym okresie sklepów, wyniósł 9 proc. Wzrost ogólnych przychodów liczony w złotówkach wyniósł 10,7 proc. Celem Biedronki na 2017 r. jest otworzenie w tym okresie 70 sklepów oraz jednego centrum dystrybucyjnego.

- Wszystkie nasze marki wzmocniły udziały w rynku, szczególny nacisk kładę na Biedronkę i jej wydajność. Ścisłe zarządzanie stałym asortymentem wraz z promocjami pozwoliło Biedronce wzmocnić pozycję lidera w sektorze detalicznym żywności w Polsce – mówi Pedro Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins.

Sprzedaż grupy Jeronimo Martins po trzech kwartałach wzrosła 11,1 proc. do 11,9 mld euro. EBITDA wzrosła 6,7 proc. do 669 mln euro, a zysk netto zwiększył się 7,1 proc. do 285 mln euro. Zdecydowanie największą część obrotów portugalska grupa generuje w Polsce.