Reklama
Rozwiń

Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Brytyjska sieć handlowa postawiła na owoce i warzywa w walce o klienta na Wyspach.

Publikacja: 29.07.2016 14:55

Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Foto: 123rf.com

W walce o klienta siec Tesco postanowiło sięgnąć po nową broń: darmowe owoce dla dzieci.

Sieci handlowe na Wyspach Brytyjskich od kilku lat prowadzą tzw. wojnę cenową. Biorą w niej udział także niemieckie sieci dyskontowe takie jak Aldi i Lidl, co mocno bije w wyniki lokalnych sieci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama