Koncern pokazał zysk operacyjny w wysokości 629 mln franków (628 mln dolarów). Jest to też wynik lepszy od oczekiwań analityków, którzy zakładali, ze wyniesie 612 mln franków.

Według analityków dobre wyniki szwajcarskiego koncernu wskazują na powrót ożywienia na rynku luksusowych zegarków. Ożywienie najlepiej widać w Chinach i Hongkongu. Jednak sprzedaż wzrosła także w segmencie tańszych zegarków, które dotychczas musiały konkurować z Apple Watch. Swatch zdecydował się na dość mocne obniżki cen tańszych zegarków, szczególnie tych sprzedawanych pod marka Tissot. Postanowił też opracować nowe kolekcje, mające przyciagnąć nowych klientów.

Z danych koncernu wynika, że zegarki zaczęli znów kupować młodzi konsumenci, tzw. millenialsi.

Swatch Group to jeden z największych producentów zegarków na świecie. W ramach grupy produkowane są zegarki m.in. takich marek jak Tissot, Omega, Longines, Certina czy Glashütte.