Akcje koncernu szybko tracą na wartości. A wszystko przez coraz mniejsze zainteresowanie stanikami typu push-up.

W tym roku akcje Limited Brands straciły już 29 proc. na wartości. Przede wszystkim młode kobiety nie chcą już watowanych i wypychających staników w których specjalizuje się Victoria's Secret. Firma postanowiła więc nieco zmienić asortyment i produkować więcej niewatowanych i sportowych staników. Konkurencyjne firmy produkujące bieliznę już od dawna oferują głownie lekkie i proste staniki. Popyt na nie gwałtownie rośnie.

Sieć Victoria's Secrets potrzebuje pilnie nowych pomysłów by zachować swoja pozycje na rynku bieliźniarskim. W Stanach Zjednoczonych ma 60 proc. rynku - przypomina "Wall Street Journal". Gazeta pisze, że przyszłe gale Victoria's Secrets będą mniej efektowne a modelki będą chodzić po wybiegu w bardzie sportowych i wygodnych stanikach.

Marka Victoria's Secrets powstała w 1977 roku. Jej założycielem był Roy Raymond, który otworzył pierwszy sklep z luksusowa bielizna i doskonała obsługą w centrum handlowym w Palo Alto. Teraz firma sprzedaje nie tylko bieliznę, kostiumy kąpielowe i bieliznę nocną, ale także cały szereg produktów kosmetycznych.