Zalando od umowy z marką Adidas rozpoczyna współpracę z tradycyjnymi sklepami

Największy w Europie e-sklep zaczyna współpracować z tradycyjnymi, by szybciej dostarczać zamówienia.

Publikacja: 09.06.2016 06:55

Zalando od umowy z marką Adidas rozpoczyna współpracę z tradycyjnymi sklepami

Foto: 123RF

Dotychczas stosunki między e-sklepami a tradycyjnymi sprzedawcami przebiegały raczej w atmosferze konfliktu i walki o rynek. Internetowi sprzedawcy oskarżani byli o zbyt wysokie obniżki cen, którym tradycyjny handel nie był w stanie sprostać. Jednak teraz ich stosunki zaczynają się zmieniać, co widać po strategii Zalando, największego internetowego sprzedawcy w Europie, którego roczne przychody to już 3 mld euro.

Firma rozpoczyna właśnie nowatorski projekt współpracy ze sklepami, właśnie zawiązała sojusz z marką Adidas. Klient kupujący przez specjalną aplikację będzie mógł wybierać spośród oferty współpracujących sklepów tradycyjnych. Dzięki temu może liczyć na znacznie szybsze dostarczenie zamówionego towaru.

Pozostało 82% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla
Handel
Polacy coraz chętniej kupują używane produkty. Które firmy już to zauważyły?
Handel
Rząd Orbana skarży sieć sklepów. Uważa, że został zniesławiony
Handel
W niedzielę, 28 kwietnia, sklepy otwarte. Okazja do zaopatrzenia się na majówkę
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił