Sieć uruchamia nowe sklepy w miastach powiatowych, zarządza nią grupa PSB, potentat na rynku sprzedaży materiałów budowlanych.

W ostatnich dniach sieć Mrówka powiększyła się o kolejne pięć placówek – w Chęcinach, Opolu Lubelskim, Malborku, Elblągu i Opatowie. W tym roku zostało już otwartych 15 sklepów i na koniec kwietnia sieć liczy 220 placówek.

Jak podaje firma Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród" w Polsce. Poza lokalizacjami w miastach powiatowych, działa także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka" – w tym formacie sklepów jest obecnie 62. Do końca roku plany firmy zakładają powiększenie sieci do ok. 240 marketów.

- Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22 proc. i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie powstało 27 nowych marketów – mówi Mirosław Lubarski, członek zarządu oraz dyrektor marketingu Grupy PSB.