Aktualizacja: 03.05.2018 22:10 Publikacja: 03.05.2018 21:21
Foto: Fotorzepa, Maciej Kosycarz
Komunie wyrastają na trzeci, po Bożym Narodzeniu oraz Wielkanocy, okres handlowego boomu w Polsce. W niektórych kategoriach są nawet jeszcze ważniejsze. Poza sezonem bożonarodzeniowym miesiące kwiecień i maj to drugi najbardziej intensywny okres zakupów sprzętu elektronicznego.
Z okazji Komunii Polacy wydają choćby więcej niż na walentynki, a ich budżety na ten cel można ostrożnie szacować na co najmniej 4 mld zł. W roczniku właśnie przystępującym do Pierwszej Komunii urodziło się ok. 420 tys. dzieci. Niewielka część rodziców rezygnuje z udziału w niej, ale pozostali muszą się mocno złapać za kieszenie.
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Parlament Europejski zagłosował za cłami na nawozy importowane ze Wschodu. Przeciw było jedynie stu posłów, za a...
84 proc. ankietowanych deklaruje, że korzystało z Allegro w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jednocześnie już 83 proc...
Nike planuje podnieść ceny niektórych swoich produktów już od przyszłego tygodnia. To efekt ceł Donalda Trumpa....
W pierwszym kwartale handlowa grupa zwiększyła przychody i zyski. Podtrzymuje całoroczne prognozy na 2025 r.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas