Lidl to jeden z największych sprzedawców detalicznych w Polsce, przychody firmy to już kilkanaście miliardów złotych. Firma podaje, że codziennie w jej sklepach zakupy robi ponad milion osób, stąd zapadła decyzja o nowej komunikacji reklamowej z klientami.
Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „WIĘCEJ NA RADOŚĆ Z ŻYCIA" to hasło nowej kampanii.
„Radość życia" to chwile spędzone wraz z najbliższymi, poznawanie świata i jego zakątków – zarówno tych bliższych jak i dalszych, pasje oraz hobby, w które wkładamy całe serce, a także proste codzienne przyjemności np. dobry film czy spacer w parku. Każdy definiuje „radość z życia" w inny, odmienny sposób, ważne by czerpać ją „całymi garściami". To właśnie „radość z życia" jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla. Opowiedzą oni o tym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.
- Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej - my chcemy pokazać jak „radość z życia" definiują Polacy i jak możemy pomóc w jej realizacji - mówi Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.