Przyznał, że portfolio firmy wpisuje się bardzo dobrze w oczekiwania klientów na Zachodzie.
- Mamy tam zarówno bogatych klientów jak i normalnych, którzy potrzebują dobrego produktu. Chociażby z tego powodu widzimy tam dla siebie miejsce, zarówno pod naszą marką, jak i markami naszych partnerów biznesowych dla których produkujemy urządzenia, lub pod innymi markami – wyjaśnił gość.
Amica ma ambicję być w pierwszej trójce w Europie w kategorii sprzętu grzejnego. = Musimy takie urządzenia posiadać, rozwijać i pozyskiwać. Produkują je nasi partnerzy zlokalizowani w różnych krajach. Część z nich jest w Polsce, część partnerów produkuje w Chinach, mamy też producentów Tureckich -wyliczał Kamiński.
Zaznaczył, że fakt kupowania gdzieś urządzeń to jedno. Jednak kompetencje w obszarze badania i rozwoju produktów jest najważniejsze. - We Wronkach mamy 2 zespoły inżynierskie. Jeden dedykowany dla sprzętu grzejnego, drugi do towarów – przypomniał.
Kamiński podkreślił, że konsument się zmienia. - Klienci podlegają trendom i modom. Chociażby moda na zdrowe gotowanie, np. pieczenie na parze. Ten trend staramy się zagospodarować oferując piekarniki z funkcją pary, tudzież piekarniki parowe – zauważył.
- Dzisiaj mamy do czynienia ze świadomym konsumentem. On poszukuje produktów w niestandardowy sposób, w wielu kanałach naraz. Rozumienie jak on myśli jest bardzo ważne. W działaniach marketingowych skupiamy się na tym, aby być blisko i budować relacje z konsumentami – dodał.