Mobilna rewolucja w handlu

Smartfony rządzą w internecie, więc Allegro dostosuje do nich sposób prezentacji ofert. Podobne zmiany planuje w tym roku aż 93 proc. e-sklepów.

Aktualizacja: 26.02.2018 06:47 Publikacja: 25.02.2018 20:00

Mobilna rewolucja w handlu

Foto: Adobe Stock

Choć branżowe raporty od dawna wieszczyły świetne perspektywy rynkowi mobilnemu, firmy długi czas powątpiewały, czy Polacy faktycznie będą chcieli za pomocą smartfona robić w internecie cokolwiek więcej poza przeglądaniem stron. Myliły się. Jak podaje Polski Standard Płatności (operator systemu płatności Blik), powołując się na dane E-commerce Nation, mobilny segment rynku rośnie każdego roku po ok. 15 proc. Do 2020 r. m-zakupy będą odpowiadać za 45 proc. globalnych przychodów z e-commerce. Blik w 2017 r. aż 40 proc. ruchu transakcyjnego miał z urządzeń mobilnych.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Auchan opuścił Rosję. Wielki majątek francuskiej sieci oficjalnie kupił 23-latek
Handel
Walka z dyskontami nie tylko na ceny żywności
Handel
Lepsze dwa lata dla handlu na świecie
Handel
Walka na ceny z dyskontami wychodzi poza żywność. Teraz odzież i wyposażenie domu
Handel
Grzegorz Pytko, Biedronka: To nie my rozpoczęliśmy ostrą walkę na obniżki cen