Handel

Szwedzka sieć odzieżowa H&M otwiera dyskont Afound: będą sklepy i platforma internetowa

Bloomberg
W ofercie nowej sieci o nazwie Afound pojawią się ubrania wszystkich marek grupy H&M, ale nie tylko.

Szwedzka sieć zamierza stworzyć nowa markę sklepów. Afound będzie nie tylko sklepem realnym, ale także onlajnowym.

Będzie w nim można kupić ubrania i akcesoria H&M Group: H&M, COS i  &Other Stories, ale także dwóch zupełnie nowych Arket oraz Nyden oraz innych marek. H&M Group już podpisała umowy z 60 innymi brandami.

Pierwszy sklep pod marką Afound zacznie działać już w tym roku na popularnej zakupowej ulicy Drottninggatan w Sztokholmie. Równolegle ruszy również sklep online. Ceny w Afound mają być niższe niż w standardowych sieciówkach.

Na początek w sieci będzie można kupić ubrania i akcesoria dla kobiet i mężczyzn, a za kilka miesięcy także dla dzieci  - zapowiada Fredrik Svartling, dyrektor zarządzający nowej marki Afound.

Nowa sieć ma kosztować szwedzki koncern 50 mln euro, ale według analityków może ona przełamać spadek sprzedaży sieci H&M, której przychody czwartym kwartale 2017 roku spadły o 4 procent. To najgorsze wyniki od sześciu lat.

Grupa H&M posiada ponad 4,7 tys. sklepów, również franczyzowych i jest obecna na 69 rynkach, w tym na 44 również w ramach sprzedaży e-commerce.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL