Aktualizacja: 27.02.2018 17:36 Publikacja: 27.02.2018 17:23
Foto: Tesco
Czarna Pantera to kolejny superbohater wydawnictwa Marvel Comics, który doczekał się niedawno kinowej ekranizacji. Nic dziwnego, że światowej premierze (w Polsce odbyła się 14 lutego 2018 r.) towarzyszył wysyp zabawek i gadżetów z podobizną tej postaci w sieciach handlowych. Mimo iż film okazał się wielkim hitem, to nie wszystkim udało się poprawnie zapamiętać jego tytuł – choćby marketingowcom Tesco.
Brytyjska sieć supermarketów wprowadziła serię kostiumów z nowym bohaterem Marvela, tylko zamiast nazwać ją Czarna Pantera (org. Black Panther), przechrzciła ją na Ciemną Panterę (Dark Panter). Różnica może niewielka, ale producentów i klientów mocno zbulwersowała, o czym świadczy fala komentarzy na mediach społecznościowych. Niektórzy spekulowali, że może Tesco chciało stworzyć w ten sposób własnego bohatera, na wzór już istniejącego. Firma szybko rozwiała te wątpliwości i przeprosiła za swoją pomyłkę.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas