Reklama

Tesco przechrzciło bohatera z komiksów Marvela. Teraz przeprasza

Premiera najnowszego filmu Marvela „Czarna Pantera” okazała się wielkim hitem, na której postanowiły zarobić sieci handlowe. Niektóre jednak dały przy tym sporą plamę – jak Tesco, które przekręciło nazwę głównego bohatera.

Aktualizacja: 27.02.2018 17:36 Publikacja: 27.02.2018 17:23

Tesco przechrzciło bohatera z komiksów Marvela. Teraz przeprasza

Foto: Tesco

ala

Czarna Pantera to kolejny superbohater wydawnictwa Marvel Comics, który doczekał się niedawno kinowej ekranizacji. Nic dziwnego, że światowej premierze (w Polsce odbyła się 14 lutego 2018 r.) towarzyszył wysyp zabawek i gadżetów z podobizną tej postaci w sieciach handlowych. Mimo iż film okazał się wielkim hitem, to nie wszystkim udało się poprawnie zapamiętać jego tytuł – choćby marketingowcom Tesco.

Brytyjska sieć supermarketów wprowadziła serię kostiumów z nowym bohaterem Marvela, tylko zamiast nazwać ją Czarna Pantera (org. Black Panther), przechrzciła ją na Ciemną Panterę (Dark Panter). Różnica może niewielka, ale producentów i klientów mocno zbulwersowała, o czym świadczy fala komentarzy na mediach społecznościowych. Niektórzy spekulowali, że może Tesco chciało stworzyć w ten sposób własnego bohatera, na wzór już istniejącego. Firma szybko rozwiała te wątpliwości i przeprosiła za swoją pomyłkę. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Donald Trump wprowadza nowe cła na drewno i wyposażenie kuchenne
Handel
Wyniki LPP pod znakiem pożaru i rezerw "na Rosję". Jak zareaguje giełda?
Handel
Mniej używanych ubrań z Polski trafi do Afryki
Handel
JD.com przejmuje udziały w właścicielu MediaMarkt i Saturn. Jest zgoda niemieckiego urzędu
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Reklama
Reklama