Lidl idzie za ciosem. Kolejna kolekcja od Heidi Klum

Moda na dobre zagościła w masowych sklepach. Od grudnia kolejna kolekcja w Lidlu. Co zrobi konkurencja?

Aktualizacja: 11.10.2017 13:28 Publikacja: 11.10.2017 13:15

Lidl idzie za ciosem. Kolejna kolekcja od Heidi Klum

Foto: materiały prasowe

Współpraca Heidi Klum z Lidlem najwyraźniej jest sukcesem. Kolekcja „Heidi&The City” dopiero co była w sklepach, a Lidl ogłasza już kolejną, która pojawi się w grudniu. O ile pierwsza skupiała się na trendach w codziennej garderobie, o tyle druga będzie kolekcją związaną z czasem świąt i sylwestra. W kolekcji #LETSCELEBRATE pojawi się około 70 eleganckich ubrań, które mają się, jak zapewniają Lidl i Heid Klum, sprawdzić na świątecznych imprezach ze znajomymi czy spotkaniach w rodzinnym gronie.

- W naszej świątecznej ofercie klienci zawsze mogli znaleźć coś szczególnego. Tym razem kolekcja #LETSCELEBRATE wprowadzi ich w świąteczną przygodę ze światem mody – twierdzi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Niestety, Lidl nie zechciał uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, jak sprzedała się pierwsza kolekcja Heidi Klum. Sądząc po tym, że dość szybko zniknęła z półek, prawdopodobnie sieć nie ma powodów do narzekań.

Z modą eksperymentuje nie tylko Lidl. Można powiedzieć, że dyskontowym pionierem była Biedronka, która na dodatek pokusiła się swego czasu o kolekcje robione wyłącznie dla niej przez studentów łódzkiej ASP. Potem w Biedronce można było znaleźć choćby kolekcję robioną dla niej przez Macieja Zienia, znanego polskiego projektanta – eleganckie ręczniki i szlafroki długo nie zagrzały miejsca na półce, gdyż szybko znalazły nabywców.

Zień i inni polscy projektanci projektowali też kolekcję dla dominującego na rynku drogeryjnym Rossmanna. Sieć drogerii nie poprzestała na tym, gdyż niedawno weszła do jej sklepów kolejna kolekcja – tym razem projektowana przez Łukasza Jemioła. Ceny ubrań Rossmann by Jemioł, inspirowane kolekcją Basic Łukasza Jemioła były naprawdę atrakcyjne w porównaniu do codziennych cen projektanta.

Oprócz eksperymentów z kolekcjami projektowanymi specjalnie dla nich, dyskonty mają również własne marki ubrań i bielizny, których design, choć anonimowy, również nie przedstawia wiele do życzenia. Własną markę ubrań ma także choćby Tesco.

Kolekcja #LETSCELEBRATE pojawi się w Lidlu 4 grudnia. W ofercie znajdą się płaszcze, blezery czy sukienki.

Handel
Auchan opuścił Rosję. Wielki majątek francuskiej sieci oficjalnie kupił 23-latek
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Handel
Walka z dyskontami nie tylko na ceny żywności
Handel
Lepsze dwa lata dla handlu na świecie
Handel
Walka na ceny z dyskontami wychodzi poza żywność. Teraz odzież i wyposażenie domu
Handel
Grzegorz Pytko, Biedronka: To nie my rozpoczęliśmy ostrą walkę na obniżki cen