Sklepy convenience na stacjach Shell

Shell wdraża na swoich stacjach koncept sklepu convenience. Będzie to jeden z czterech formatów stacji.

Publikacja: 23.01.2017 16:57

Sklepy convenience na stacjach Shell

Foto: 123RF

W wywiadzie przeprowadzonym przez wiadomoscihandlowe.pl, Łukasz Kalisz i Tomasz Krysiak z Shell Polska zdradzili, że stacje, które są obecnie budowane lub remontowane będą otwarte w nowej formule.

Badania przeprowadzone przez firmę pokazały, że oczekiwania klientów są bardzo różne w zależności od lokalizacji. Przedstawiciele Shell tłumaczyli, że są przygotowane 4 formaty stacji, które będą dopasowywane do potrzeb klientów. Są to formaty:

standard, dla osób, które tyko tankują i szybko coś kupujący

meeting point, stacje z rozbudowaną ofertą gastronomiczną zlokalizowane w miastach;

 on the move, odpowiednik meeting point, ale zlokalizowany przy trasach;

convenience store, sklep z produktami, które klient może zabrać do domu.

Oferta takiego sklepu ma mieścić się w przedziale 4-4,5 tys. jednostek magazynowych. Można w nim znaleźć niszowe piwa, świeże produkty, dania convenience, czy produkty FMCG nieobecne na większości stacji paliw.

Shell zaznacza, że wszystkie wymienione koncepty są na bieżąco monitorowane i ulepszane. Podkreśla też, że nie istnieje jeden koncept wspólny dla wszystkich nowych stacji. W każdym oferta ma być dostosowana do potrzeb konkretnych klientów.

W 2016 r. Shell przebudował 20 obiektów. Na 2017 r. planowana jest modernizacja kolejnych kilkudziesięciu stacji. Większość nich będzie posiadać formaty oparte na jedzeniu. Standardowe stacje będą rzadkością.

W wywiadzie przeprowadzonym przez wiadomoscihandlowe.pl, Łukasz Kalisz i Tomasz Krysiak z Shell Polska zdradzili, że stacje, które są obecnie budowane lub remontowane będą otwarte w nowej formule.

Badania przeprowadzone przez firmę pokazały, że oczekiwania klientów są bardzo różne w zależności od lokalizacji. Przedstawiciele Shell tłumaczyli, że są przygotowane 4 formaty stacji, które będą dopasowywane do potrzeb klientów. Są to formaty:

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Joe Biden karze chińskie firmy. To odwet za incydent z zeszłego roku
Handel
Ukraińskie płody rolne płyną morzem do odbiorców. Maliny podbiły rynek USA
Handel
Piechocki, LPP: Nie pozwę Hindenburg Research za raport o nas w Rosji. Na razie
Handel
Wojna cenowa cieszy konsumentów, ale coraz mocniej uderza w firmy handlowe
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Handel
Ofiary wojny cenowej. Za szalone promocje ktoś w końcu zapłaci