W trakcie obu tych wydarzeń Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizuje stoiska narodowe, z których (nieodpłatnie) skorzystać będą mogły polskie firmy w celu prezentacji swojej oferty. W tym celu PARP umożliwi:
- prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery, itp.),
- wyświetlanie materiałów audio-wizualnych z ofertą firmy na dostępnych ekranach (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
- skorzystanie ze strefy b2b, w celu organizacji spotkań i prezentacji dla potencjalnych partnerów biznesowych.
Przy tym nie ma znaczenia, czy firma chciałaby się pokazać na tych targach jako wystawca, czy przyjechać wyłącznie jako zwiedzający, a tylko dodatkowo wykorzystać ten czas na zaprezentowanie własnej oferty produktowej lub usługowej. Co więcej z oferty mogą skorzystać także ci przedsiębiorcy, którzy w ogóle nie planują osobistego udziału w tych wydarzeniach. Także oni mogą dostarczyć materiały reklamowe i promocyjne. Ze względu na specyfikę obu wydarzeń oferta skierowana jest do firm, w tym startupów, reprezentujących sektor ICT.