Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Firma

Skuteczne doręczenie przesyłki kurierskiej

Dla kupujšcych w sklepach internetowych ważna jest nie tylko atrakcyjna, niska cena produktu. Oczekujš także skutecznej i niedrogiej dostawy pod wskazany adres, najlepiej już za pierwszym razem. Internauci nie sš skłonni długo czekać  na zorganizowanie dostawy zamówionych produktów. Chcš je otrzymać w możliwie jak najkrótszym czasie, W tej sytuacji wybór solidnego i sprawdzonego dostawcy internetowych zakupów jest bardzo ważnš decyzjš dla zarzšdzajšcych danym e-sklepem.

Jak firmy kurierskie dbajš o skutecznoœć doręczania przesyłek?

Sprawdzony partner

Znalezienie solidnego partnera przy organizacji przesyłek kurierskich jest priorytetem w działalnoœci sklepów internetowych. Klientów biznesowych od lat wspiera firma DHL Parcel, a jej statystyki sš imponujšce (Ÿródło: https://blog.home.pl/2017/01/przesylki-kurierskie-dhl-parcel-dlaczego-skuteczne-doreczenie-towaru-decyduje-o-sukcesie-w-e-handlu/):

  • 45 mln dostarczonych przesyłek,
  • 40 tys. zadowolonych nadawców,
  • ponad 3 tys. kurierów,
  • 25 lat obecnoœci na polskim rynku,
  • 41 terminali,
  • 6 krajowych centrów sortowania,
  • 60 automatów paczkowych Parcelstation
  • 1400 punktów partnerskich DHL Parcelshop.

Czas doręczenia przesyłki w DHL Parcel jest stosunkowo krótki i wynosi maksymalnie 5 dni, choć najczęœciej paczki trafiajš do adresatów na następny dzień roboczy po złożeniu przez nadawcę dyspozycji wysyłki. Kurierzy DHL Parcel dbajš o skuteczne doręczanie przesyłek, ponieważ tego oczekujš zarówno nadawcy, jak i odbiorcy. Statystyki wskazujš, że 75 proc. klientów (Ÿródło: https://dlasprzedajacych.allegro.pl/docs/prezentacja-dla-klienta-allegro-de.pdf) e-sklepów deklaruje chęć złożenia zamówienia ponownie w tym samym sklepie, jeœli będš zadowoleni z dostawy.

Możliwoœci dla odbiorcy - œledzenie przesyłki i przekierowanie

Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym konsument z niecierpliwoœciš oczekuje na swojš paczkę. W DHL Parcel ma możliwoœć œledzenia swojej przesyłki na http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/. Wystarczy w tym celu wpisać numer przesyłki.

Poza tym w DHL Parcel praktykowane sš bezpoœrednie powiadomienia za poœrednictwem informacji e-mail lub sms, dzięki czemu klient jest informowany o planowanym terminie doręczenia zamówionego towaru.

W dniu dostawy kurier podejmuje próbę doręczenia przesyłki do ršk adresata, a jeœli nie zastanie go pod wskazanym adresem, zostawi awizo. Wówczas przesyłkę będzie można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel, a adres takiego punktu znajdzie się na awizo. Jeœli odbiorca tego nie zrobi, kolejnego dnia roboczego kurier DHL Parcel ponownie będzie próbował doręczyć przesyłkę. W przypadku niezastania nikogo w domu, pozostawi powtórne awizo. Przez kolejne 7 dni kalendarzowych klient może odebrać przesyłkę w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel.

W przypadku, gdy adresat wie, że nie będzie mógł odebrać bezpoœrednio od kuriera swojej przesyłki, może dokonać jej przekierowania, o ile podczas zamawiania towarów w sklepie internetowym podał swój numer telefonu lub adres e-mail. Przekierowanie może ustawić w serwisie przekieruj.dhlparcel.pl, na dowolny adres w danym rejonie DHL Parcel, do punktu odbioru DHL Parcelshop, automatu DHL Parcelstation, czy do sšsiada.

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL