Reklama

Innowacje to w Polsce konieczność

Staramy się budować relacje z klientami, być z nimi blisko, bo tylko wtedy jest szansa, że będą regularnie korzystać z rachunków – mówi Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku w rozmowie z Maciejem Rudke i Marcinem Piaseckim.

Aktualizacja: 16.12.2015 07:39 Publikacja: 15.12.2015 21:00

Innowacje to w Polsce konieczność

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Ostatnio Idea Bank zgarnął szereg prestiżowych nagród, przyznawanych m.in. przez EFMA czy BAI-Infosys. Skąd wzięła się ta wasza innowacyjność?

Jesteśmy małym bankiem nastawionym na finansowanie mikrofirm i start-upów, któremu trudno jest konkurować z dużymi bankami w sposób tradycyjny. Dlatego musimy szukać rozwiązań, które będą nas wyróżniały. Przez pierwsze dwa-trzy lata uczyliśmy się tego specyficznego rynku - mikrofirm funkcjonujących od kilku miesięcy, które z punktu widzenia dużych banków są jednym z wielu klientów. Liczba spraw, z jakimi musi się każdego dnia uporać fryzjer czy weterynarz, który sam prowadzi swój biznes, jest tak duża, że jak go pytam, czego najbardziej potrzebuje, to okazuje się, że czasu. Tak zrodził się pomysł mobilnych wpłatomatów, które jeżdżą po gotówkę i pozwalają przedsiębiorcom zaoszczędzić godzinę w ciągu dnia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Finanse
"MF otwarte na zmiany". Pierwsze konsultacje projektu Osobistego Konta Inwestycyjnego.
Finanse
Andrzej Domański: OKI to priorytetowy projekt Ministerstwa Finansów
Finanse
Minister Andrzej Domański tłumaczy, jak będzie działać Osobiste Konto Inwestycyjne
Finanse
Portret finansowy młodych. Nie jest różowo
Finanse
Zmiany kadrowe w KNF. Sebastian Skuza odwołany ze stanowiska
Reklama
Reklama