Innowacje to w Polsce konieczność

Staramy się budować relacje z klientami, być z nimi blisko, bo tylko wtedy jest szansa, że będą regularnie korzystać z rachunków – mówi Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku w rozmowie z Maciejem Rudke i Marcinem Piaseckim.

Aktualizacja: 16.12.2015 07:39 Publikacja: 15.12.2015 21:00

Innowacje to w Polsce konieczność

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Ostatnio Idea Bank zgarnął szereg prestiżowych nagród, przyznawanych m.in. przez EFMA czy BAI-Infosys. Skąd wzięła się ta wasza innowacyjność?

Jesteśmy małym bankiem nastawionym na finansowanie mikrofirm i start-upów, któremu trudno jest konkurować z dużymi bankami w sposób tradycyjny. Dlatego musimy szukać rozwiązań, które będą nas wyróżniały. Przez pierwsze dwa-trzy lata uczyliśmy się tego specyficznego rynku - mikrofirm funkcjonujących od kilku miesięcy, które z punktu widzenia dużych banków są jednym z wielu klientów. Liczba spraw, z jakimi musi się każdego dnia uporać fryzjer czy weterynarz, który sam prowadzi swój biznes, jest tak duża, że jak go pytam, czego najbardziej potrzebuje, to okazuje się, że czasu. Tak zrodził się pomysł mobilnych wpłatomatów, które jeżdżą po gotówkę i pozwalają przedsiębiorcom zaoszczędzić godzinę w ciągu dnia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Finanse
Warren Buffett przejdzie na emeryturę. Ma go zastąpić Greg Abel
Finanse
Berkshire ze spadkiem zysków, rośnie za to góra gotówki
Finanse
Polacy niespecjalnie zadowoleni ze swojej sytuacji finansowej
Finanse
Norweski fundusz emerytalny z miliardową stratą
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Finanse
TFI na zakupach, OFE wyprzedają polskie akcje
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne