Rz: BLIK to polski system płatności telefonem, wprowadzony przez większość banków. Tymczasem duża grupa Polaków w ogóle nie we, że może korzystać z takiej usługi. Kiedy wreszcie ruszy zapowiadana szeroka kampania informacyjna?
    Mamy nadzieję, że już w połowie listopada ruszamy z kampanią marketingowo- informacyjną, spoty reklamowe będą emitowane m.in. w telewizji, internecie i w kinach. Rzeczywiście BLIK w swoich bankowych aplikacjach ma prawie 6 mln osób, ale aktywowało go blisko 2,5 mln, czyli połowa posiadaczy tej funkcji jeszcze ani razu nie wyświetliła nawet kodu BLIK. To do tej grupy chcemy dotrzeć i zachęcić do korzystania z tej formy płatności. Kampanii będzie towarzyszyć trzymiesięczna loteria zachęcająca do korzystania z BLIK z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Liczymy, że dzięki temu pozyskamy kilkaset tysięcy nowych użytkowników.