Banki też chcą zarobić na wyprawce szkolnej

Większość polskich rodzin zapłaci w tym roku za wyprawkę szkolną dla dzieci z własnych środków, pochodzących np. z programu 500+. Nie oznacza to jednak, że banki nie walczą o zainteresowanie klientów swoimi produktami.

Aktualizacja: 29.08.2017 06:16 Publikacja: 28.08.2017 19:38

Banki też chcą zarobić na wyprawce szkolnej

Foto: 123RF

– Proponujemy rozwiązanie finansowe, które może pomóc rodzicom sfinansować część z pragnień ich dzieci – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank ruszył właśnie z kampanią reklamową kredytu „Wszystko gra", który ma wesprzeć rodziców m.in. w sfinansowaniu wyprawki szkolnej.

Podobną akcję prowadzą BOŚ Bank w ramach oferty EKOpożyczka na lato czy Alior Bank z Pożyczką szkolną 0 proc. prowizji.

– W Klubie Rabatowym prowadzimy aktualnie kampanię „Witaj, Szkoło, w Klubie Rabatowym". Nasi klienci, płacąc kartą Credit Agricole, mogą skorzystać ze zniżek m.in. w Martes Sport (-10 proc. na cały asortyment) czy Merlin.pl (-5 proc. na cały asortyment), a także w sklepach lokalnych (księgarnie, sklepy papiernicze i sportowe) – wylicza Agnieszka Gorzkowicz z biura prasowego Banku Credit Agricole.

Instytucja oferuje również ubezpieczenie dla dzieci – Pakiet na Wypadki.

Posiadacze karty kredytowej Millennium Impresja mogą natomiast zapłacić nią za wyprawkę szkolną, a później skorzystać z Wygodnych Rat – dwa razy w roku wydatki dokonane kartą (maksymalnie do poziomu 3 tys. zł; wybraną transakcję bezgotówkową lub saldo transakcji) można rozłożyć na równe miesięczne raty 0 proc. (RRSO 1,88 proc.). Klient ma do wyboru sześć, dziewięć lub dwanaście rat.

Dodatkowo z kartą Impresja zyskać można do 5 proc. zwrotu wydatków dokonanych u partnerów banku, wśród których są m.in. Empik, Smyk, Zara, Venezia, Deichmann czy Carrefour.

W wielu bankach również pożyczki z bieżącej oferty mogą zaspokoić potrzebę sfinansowania wyprawki szkolnej. W ramach trwających promocji instytucje oferują kredyty na niskie kwoty (od 1 tys. zł) i krótkie okresy spłaty (od sześciu miesięcy) z obniżonym oprocentowaniem czy niską lub zerową prowizją, minimum do końca września.

– Proponujemy rozwiązanie finansowe, które może pomóc rodzicom sfinansować część z pragnień ich dzieci – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank ruszył właśnie z kampanią reklamową kredytu „Wszystko gra", który ma wesprzeć rodziców m.in. w sfinansowaniu wyprawki szkolnej.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Finanse
Co się dzieje z cenami złota? Ma być jeszcze drożej
Finanse
Blisko przesilenia funduszy obligacji długoterminowych
Finanse
Babciowe jeszcze w tym roku. Ministerstwo zapewnia, że ma środki
Finanse
Wschodzące gwiazdy audytu według "Rzeczpospolitej"
Finanse
Szanse i wyzwania na horyzoncie