- Francja zakazała reklam foreksu, Belgia poszła o krok dalej właściwie całkowicie zakazując świadczenia usług OTC inwestorom detalicznym. Nad branżą foreksową na Starym Kontynencie gromadzą się czarne chmury?

- Czy podobne zmiany przydałyby się w Polsce? Na przykład zakaz reklamowania usług foreksowych zdjęciami facetów obwieszonych złotem, opartych o drogie samochody i hasłami: „Bezrobotny, a zarabia 10 tys. złotych dziennie"?

- Brokerzy w Polsce mają czas do końca września na dostosowanie się do nowych wytycznych KNF dotyczących świadczenia usług OTC – na jakim etapie ich wdrażania jest DM BOŚ?

- Czytając te wytyczne można odnieść wrażenie, że mało w nich rewolucyjnych zmian. Nadzór nie nakazał odejścia od najbardziej kontrowersyjnej praktyki polegającej na „korygowaniu" transakcji przez brokera. Pojawiło się za to dużo obowiązków informacyjno-raportowych. Na jakie konkretne działania ze strony brokerów foreksowych przekładają się te wytyczne? Co takiego dadzą klientom?

- Czy wytyczne nie wprowadzają w Polsce nierównej konkurencji – obowiązują rodzime podmioty, a jeżeli chodzi o zagraniczne firmy dalej będziemy mieli „dziki zachód"?