Credit Agricole ma ponad 400 placówek własnych i franczyzowych, plus 200 biur kredytowych. - Jesteśmy blisko naszych klientów, ale placówki nie są duże. Rozwijamy też bankowość internetową i mobilna - mówił Marciniak.
Gość zaznaczył, że Polacy są nowocześni, korzystają z usług bankowości internetowej, ale w badaniach okazuje się, że nie zanika tendencja korzystania z oddziału i usług doradcy.
- Polacy są coraz zamożniejsi i mają ochotę na niestandardowe produkty bankowe. Wtedy rozmowa jest bardzo ważna. Zakładamy zdrowy balans pomiędzy ilością placówek a digitalizacją - stwierdził Marciniak.
Podkreślił, że rynek bankowy jest bardzo konkurencyjny. - Wdrażamy unikalne usługi jak karta multiwalutowa. Dosyć mocno rozwijamy usługi assistance i ubezpieczeniowe. Wdrożyliśmy pakiet assistance, który zakłada ochronę przed cyberatakami czy zniszczeniem wyświetlacza w telefonie – wyliczał.